svētdiena, 2009. gada 19. jūlijs

Mana mūža romantiskākais vīrietis...

  • Pirmaas divas nedeelas, atbraucis Keiptaunaa, vinjsh katru nakti modaas 3os un nevareeja aizmigt liidz riitam taapeec vien, ka ir aizgraabts ar piedziivoto.
  • Klausoties pusfalshaa aafrikanju dziedaashanas shovaa tuuristiem, vinjsh apraudas.
  • Par savu dzimteni vinshs saka – esmu pus persietis, pus vaacietis, bet mana sirds pieder Iraanai. (turot roku uz sirds, protams)
  • No Vaacijas uz Dienvidaagfriku vinshs sev ir atvedis liidzi lielu spilvenu. Nevis pagalvim, bet lai ir ko apskaut naktii.
  • Vins staatsa, ka saacis rakstiit dienasgraamatu, rakstiijis divas naktis, bet veel joprojaam nav ticis pat ne lidz treshajai dienai.
  • Lai iemigtu vinjsh klausoties muuziku…Norah Jones…
Tāds ir mans kaimiņš Pajams. (pat vārds viņam kā "paijāt")
Man nav nekas pret romantiskiem puishiem un es te neko neizsmeju, bet runaajot ar vinju juutos kaa spalvains un rupjš teevainis.


Atteelaa: Persijas princis (bet ne mans kaimiņš), attēls no WWW

1 komentārs: